Συχνές Ερωτήσεις

Πώς θα παραγγείλω;

1. Online

Για να πραγματοποιήσετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας:

Βήμα 1o
Επιλέξτε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε πατώντας στο “Προσθήκη στο Καλάθι” και όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας κάντε κλικ στο “Αποστολή Παραγγελίας”.

Βήμα 2o
Εάν είστε ήδη πελάτης, κάντε Login για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ή αν επιθυμείτε να γίνετε, κάντε κλικ στο “Εγγραφή Τώρα”. Εναλλακτικά, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα και ως απλός επισκέπτης κάνοντας κλικ στο “Ολοκλήρωση Χωρίς Εγγραφή”.

Βήμα 3ο

Εάν η παραγγελία προορίζεται για εσάς, αρκεί να συμπληρώσετε μόνο την ενότητα “Στοιχεία Χρέωσης”. Στο πεδίο “Παρατηρήσεις” μπορείτε να σημειώσετε πληροφορίες, όπως π.χ. οδηγίες για τη διεύθυνση αποστολής, όροφο κλπ. Σε περίπτωση που επιθυμείτε την έκδοση Τιμολογίου αντί της Απλής Απόδειξης, επιλέξτε το από το μενού του πεδίου “Έκδοση Παραστατικού”. Συμπληρώστε όλα τα υποχρεωτικά πεδία.

Βήμα 4ο
Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής από τις επιλογές που εμφανίζονται:

Αντικαταβολή
Αφορά σε εξόφληση της παραγγελίας σας, όταν σας παραδοθεί στο χώρο που έχετε επιλέξει στον εκάστοτε διανομέα.

Βήμα 5ο
Επιλέξτε το πεδίο “Διάβασα & συμφωνώ με τους όρους χρήσης” στο κάτω αριστερά μέρος της σελίδας και τέλος το “Αποστολή Παραγγελίας”.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα εμφανιστεί στην οθόνη σας ο Αριθμός Παραγγελίας (π.χ.#3388).

2. Για να πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας:

Αν χρειάζεστε βοήθεια για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας ή για οποιοδήποτε άλλο θέμα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 510610. Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί καθημερινά 9:00-16:00  (εκτός επισήμων εορτών και αργιών).

 

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή για να παραγγείλω;

Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε ως χρήστης προκειμένου να πραγματοποιήσετε αγορά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης.

Κατά τη διαδικασία αγοράς θα σας ζητηθεί να κάνετε login (αν είστε ήδη εγγεγραμμένοι) ή να δηλώσετε τα στοιχεία στα οποία θα σταλεί το προϊόν. Εάν επιθυμείτε, μπορείτε να δηλώσετε και ένα password, και, έτσι, τα στοιχεία σας θα σωθούν για μελλοντικές αγορές, ή να μη δηλώσετε password, οπότε σε μελλοντικές αγορές θα χρειαστεί να τα ξαναδηλώσετε.

Αν επιλέξετε να δώσετε ένα password, δημιουργείτε ένα λογαριασμό χρήστη και αυτό σας δίνει πρόσβαση σε επιπλέον λειτουργίες του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως τα αγαπημένα, οι υπενθυμίσεις και το ιστορικό παραγγελιών.

 

Πώς θα πληρώσω;

1. Αντικαταβολή:

Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει για όλη την Ελλάδα. Η πληρωμή γίνεται στον αντιπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών κατά την παράδοση των προϊόντων της παραγγελίας στο χώρο σας.

(Για αγορές αξίας άνω των 100€ δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή).

Πόσο θα μου κοστίσουν τα Μεταφορικά;

Παραγγελίες των οποίων η αξία υπερβαίνει τα 80€, πραγματοποιούνται χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων. Τα μεταφορικά έξοδα για παραγγελίες κάτω των 80€ διαμορφώνονται ως εξής:

      • Αποστολές που πραγματοποιούνται εντός Ελλάδας έχουν μεταφορικά 5€

*Για αποστολές εξωτερικού τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται σύμφωνα με το βάρος και τις διαστάσεις του κάθε προϊόντος, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.

 

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου και με ποια μεταφορική εταιρία;

Η παραγγελία σας ετοιμάζεται άμεσα και μόλις παραδοθεί στην συνεργαζόμενη εταιρεία Courier λαμβάνετε το email “Εξέλιξης της Παραγγελίας” που αναγράφει τον Αριθμό Αποστολής (Voucher). Στην περίπτωση εξόφλησης με τραπεζική κατάθεση, θα χρειαστεί να επιβεβαιώσουμε την κατάθεση σας πριν προχωρήσουμε σε συλλογή & αποστολή της παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Σαββατοκύριακο παραδίδονται στην εταιρεία Courier τη Δευτέρα.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης των παραγγελιών ισχύουν από την επόμενη ημέρα παράδοσης στον Courier και είναι έως 2 εργάσιμες ημέρες για Θεσσαλονίκη και Αττική, 3-4 εργάσιμες ημέρες για τη Χερσαία Ελλάδα και 4-5 εργάσιμες ημέρες για τη Νησιωτική Ελλάδα και έως 6 εργάσιμες ημέρες για Δυσπρόσιτες περιοχές.

Η εταιρεία DIAMANT A.E. δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.τ.λ.

 

Μπορώ να δω τα προϊόντα πριν τα αγοράσω;

Μπορείτε να δείτε τα προϊόντα στα καταστήματά μας.

Η διαθεσιμότητα ενός κωδικού μπορεί να διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα, ενώ τα είδη με ένδειξη “Αποκλειστικά Online” δεν πωλούνται μέσω των καταστημάτων. Επίσης, οι ειδικές προσφορές με την ένδειξη “Online Offer” δεν είναι διαθέσιμες στα καταστήματα.

 

Παρέχετε εγγύηση και υπηρεσίες επισκευής στα προϊόντα;

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας και άμεση αντικατάσταση, η οποία διαφέρει ανάλογα με το προϊόν.

 

Πώς πραγματοποιείται η αλλαγή ενός προϊόντος;

Σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος  καλέστε μας στο 2310 547200.

error: Content is protected !!